Contentproductiehuis Becoming schiet in 2019 stevig uit de startblokken met twee nieuwe talenten. Fabian Desmicht, senior copywriter, en Tine Van Daele, digital content creator, versterken het team. Nog nieuw: een scherpere focus en een cool kantoor met podcaststudio.

“We hebben nu alles in huis om de strafste contentambities van onze klanten te realiseren”, zegt Becoming-oprichter Sam De Cock.

Eén focus, vier diensten

Becoming bestaat 15 maanden. In die tijd bewandelde het bureau alle windstreken van het communicatielandschap, met klanten als Toerisme Vlaanderen en X2O, Thomas More en De Persgroep. “Een boeiende start”, volgens Sam De Cock, oprichter en managing director van Becoming. “We weten ondertussen precies wat onze meerwaarde is. Creatieve content ontwikkelen die de juiste snaren raakt, met sterke resultaten voor marketing, communicatie en hr.”

Eén focus dus, met vier diensten: copy- en contentwriting, audioproducties, video- en animatieproducties en grafisch ontwerp.

Extra expertise en enthousiasme

Sam: “Dit is het moment om een versnelling hoger te schakelen. We willen geen kleine speler blijven. Becoming is continu bezig met … worden: beter worden als contentcreator, als creatieve partner en als team.”

“De komst van Tine (LinkedIn) en Fabian (LinkedIn) kan dus niet beter getimed zijn. We gaan zo meteen van drie naar vijf medewerkers. Een gigantische, maar logische sprong, waarmee we heel wat extra expertise en enthousiasme binnentrekken.”

De nieuwe krachten staan te trappelen om de handen uit de mouwen te steken. Fabian: “Alles wat ik als copywriter zoek, vind ik bij Becoming. Uitdagende projecten, een hecht powerteam en de kans om een jong bedrijf mee op de kaart te zetten.”

Tine: “Als starter kan ik bij Becoming mijn creativiteit kwijt in designs, maar ook in videoproducties en copywriting. In mijn ogen de ideale job! De flauwe woordmopjes neem ik er graag bij.”

Fabian & Tine_Header

Gloednieuw Mechels kantoor, met podcaststudio

Begin februari verhuist Becoming naar zijn nieuwe locatie aan de Winketkaai. In het nieuwbouwkantoor kunnen tot tien medewerkers hun ideeën laten floreren. Het pronkstuk? Een eigen studio voor audioproducties, waaronder podcasts.

Waarom podcasts? Sam: “Podcasts veroveren de wereld van de content langzaam maar zeker. Ook in ons land. Als je het goed aanpakt, bouw je met weinig middelen een grote community op. De creatieve en branding-mogelijkheden van het format zijn dan weer eindeloos. Het is ons doel om straffe podcasts te maken voor ambitieuze bedrijven, om ze te laten uitgroeien tot hits, en om de referentie te worden in dit domein.”

Klant- en resultaatgericht ondernemen

Met zijn vijfkoppige bende, nieuwe elan en inspirerende kantoor snijdt Becoming een nieuw hoofdstuk aan. Sam: “Meer en betere leads genereren voor onze klanten. Authentieke werkgeversmerken vormgeven. Samenwerkingen laten uitgroeien tot partnerships. Daar doen we het voor.”

“Het besef dat ons werk het verschil maakt voor onze klanten is een gigantische drijfveer”, besluit Sam. “Ik kijk echt uit naar de toekomst.”

Over Becoming

Becoming ontwikkelt verhalen en laat ze spreken. In woord, beeld en geluid. Het contentproductiehuis creëert sterke, creatieve content voor marketing, communicatie en hr. Het wil een partner zijn, niet zomaar een leverancier. Met oren als schotelantennes en de blik van een arend. Zo boekt Becoming voor zijn klanten de beoogde resultaten: meer nieuwsgierige prospects, meer tevreden klanten, meer gemotiveerde medewerkers. Met fris talent en een gloednieuwe uitvalsbasis mikt Becoming op stevige groei in 2019.

Vragen of extra info?

Sam De Cock (LinkedIn)
Managing director, Becoming
+32 496 60 44 81
sam@wearebecoming.be
www.wearebecoming.be
Winketkaai 25a, 2800 Mechelen