Audit & contentplan

Waar staan we, waar gaan we naartoe, en op welke manier?

Audit & contentplan

Waar staan we, waar gaan we naartoe, en op welke manier?

“Bezint eer ge begint.” Het is een wijsheid die in een snelle en hectische wereld moeilijk overeind blijft. Je krijgt geen medaille als je de marathon in de verkeerde richting uitloopt. Daarom weet je best waar je staat en waar je naartoe wilt. Vooraleer je begint te lopen.

STAP 1

Een goed gesprek

STAP 1

Een goed gesprek

Om goed in te schatten waar je merk voor staat, waar je naartoe wilt en wie je doelpubliek juist is, gaan we een hele dag op visite bij jou op kantoor. We praten er met het management en de medewerkers.

Onze expertise en de realiteit van jouw merk brengen we samen in een ecosysteem waarin de juiste content op de relevante kanalen zorgt voor waardevolle ervaringen voor jouw doelpubliek. De uitkomst? Een sterk onderbouwd contentplan.

STAP 2

Aan de tekentafel 

STAP 2

Aan de tekentafel 

STAP 2

Aan de tekentafel 

STAP 3

Heldere afspraken

STAP 3

Heldere afspraken

We bespreken samen enkele afspraken die voor een vlotte samenwerking zullen zorgen. Wie doet wat, en wanneer juist? En hoe (frequent) communiceren we onderling?

Diepgaande inzichten? Check! Een onderbouwd plan? Check! Heldere afspraken? Driewerf check! We kunnen starten met de creatie van content die je merk dichter bij je doelgroep brengt.

STAP 4

Start

STAP 4

Start

Hoe we dat in de praktijk omzetten?

Becoming_gif_V2_zonder_baseline