X2O

Employer branding

X2O

Employer branding

Een sterke strategie op basis van een stevige uitdaging? Check. Een nieuwe website, brochure en overtuigende video's? Check. Een sterker intern engagement en een stevige reputatiestap vooruit? Dubbelcheck! Voor X2O, dé badkamerspecialist voor particulieren, ontwikkelden we een doeltreffende employer branding campagne. 

Een sterke strategie op basis van een stevige uitdaging? Check. Een nieuwe website, brochure en overtuigende video's? Check. Een sterker intern engagement en een stevige reputatiestap vooruit? Dubbelcheck! Voor X2O, dé badkamerspecialist voor particulieren, ontwikkelden we een doeltreffende employer branding campagne. 

Helemaal in de
badkamerwereld gedoken.

Helemaal in de badkamerwereld gedoken.

Helemaal in de badkamerwereld gedoken.

Helemaal in de badkamerwereld gedoken.

Helemaal in de badkamerwereld gedoken.

X2O is op nog geen 10 jaar tijd uitgegroeid tot de leider in de Belgische particuliere badkamermarkt. Vandaag blijft de retailer verder groeien, en begint het ook de Nederlandse markt te veroveren. Wat heeft het daarvoor nodig? Nieuwe medewerkers. Tijd voor een  gefundeerd employer brand, dus. 

Stap één was meteen duidelijk: X2O had een efficiënte strategie nodig. Om kandidaten aan te trekken, zouden we het bedrijf moeten profileren als aantrekkelijke werkgever.

De logische tweede etappe was het opstellen van een overtuigende employer brand story, waarbij de waarden, de passie en de gunstige werksfeer van de badkamerspecialist in de verf gezet kon worden.

Tenslotte konden we concreet aan de slag. We ontwikkelden een gloednieuwe jobsite, enkele sprankelende video’s en een brochure om werkzoekenden wegwijs te maken in de wereld van X2O. Conclusie: we zorgden voor het complete plaatje.

X2O is op nog geen 10 jaar tijd uitgegroeid tot de leider in de Belgische particuliere badkamermarkt. Vandaag blijft de retailer verder groeien, en begint het ook de Nederlandse markt te veroveren. Wat heeft het daarvoor nodig? Nieuwe medewerkers. Tijd voor een  gefundeerd employer brand, dus. 

Stap één was meteen duidelijk: X2O had een efficiënte strategie nodig. Om kandidaten aan te trekken, zouden we het bedrijf moeten profileren als aantrekkelijke werkgever.

De logische tweede etappe was het opstellen van een overtuigende employer brand story, waarbij de waarden, de passie en de gunstige werksfeer van de badkamerspecialist in de verf gezet kon worden.

Tenslotte konden we concreet aan de slag. We ontwikkelden een gloednieuwe jobsite, enkele sprankelende video’s en een brochure om werkzoekenden wegwijs te maken in de wereld van X2O. Conclusie: we zorgden voor het complete plaatje.

X2O is op nog geen 10 jaar tijd uitgegroeid tot de leider in de Belgische particuliere badkamermarkt. Vandaag blijft de retailer verder groeien, en begint het ook de Nederlandse markt te veroveren. Wat heeft het daarvoor nodig? Nieuwe medewerkers. Tijd voor een  gefundeerd employer brand, dus. 

Stap één was meteen duidelijk: X2O had een efficiënte strategie nodig. Om kandidaten aan te trekken, zouden we het bedrijf moeten profileren als aantrekkelijke werkgever.

De logische tweede etappe was het opstellen van een overtuigende employer brand story, waarbij de waarden, de passie en de gunstige werksfeer van de badkamerspecialist in de verf gezet kon worden.

Tenslotte konden we concreet aan de slag. We ontwikkelden een gloednieuwe jobsite, enkele sprankelende video’s en een brochure om werkzoekenden wegwijs te maken in de wereld van X2O. Conclusie: we zorgden voor het complete plaatje.

TTFX2OScenery-9

Video first

We ontwikkelden een reeks video's die de cultuur van X2O uitstralen, en die vooral overtuigen. Potentiële medewerkers krijgen zo een blik achter de schermen van de badkamerspecialist. 

Voor de in totaal vijf video's - die zich richten op Vlaanderen, Nederland en Wallonië - werkten we het concept uit en schreven we het scenario. Bovendien deden we de regie en leidden we de montage in goede banen.

Video first

We ontwikkelden een reeks video's die de cultuur van X2O uitstralen, en die vooral overtuigen. Potentiële medewerkers krijgen zo een blik achter de schermen van de badkamerspecialist. 

Voor de in totaal vijf video's - die zich richten op Vlaanderen, Nederland en Wallonië - werkten we het concept uit en schreven we het scenario. Bovendien deden we de regie en leidden we de montage in goede banen.

Video first

We ontwikkelden een reeks video's die de cultuur van X2O uitstralen, en die vooral overtuigen. Potentiële medewerkers krijgen zo een blik achter de schermen van de badkamerspecialist. 

Voor de in totaal vijf video's - die zich richten op Vlaanderen, Nederland en Wallonië - werkten we het concept uit en schreven we het scenario. Bovendien deden we de regie en leidden we de montage in goede banen.

Ik maak dromen waar, en jij? 

Zonder melig te willen doen: op basis van de workshops die we bij X2O organiseerden, bleek heel duidelijk dat het bedrijf één belangrijke missie heeft: badkamerdromen realiseren. Om dat extra in de verf te zetten, ontwikkelden we de baseline die in de hele campagne werd doorgetrokken. 

Ik maak dromen waar, en jij? 

Zonder melig te willen doen: op basis van de workshops die we bij X2O organiseerden, bleek heel duidelijk dat het bedrijf één belangrijke missie heeft: badkamerdromen realiseren. Om dat extra in de verf te zetten, ontwikkelden we de baseline die in de hele campagne werd doorgetrokken. 

Ik maak dromen waar, en jij? 

Zonder melig te willen doen: op basis van de workshops die we bij X2O organiseerden, bleek heel duidelijk dat het bedrijf één belangrijke missie heeft: badkamerdromen realiseren. Om dat extra in de verf te zetten, ontwikkelden we de baseline die in de hele campagne werd doorgetrokken. 

263021884
X2O-4

Een aantrekkelijke website

Content alleen is natuurlijk niets zonder platform. Daarom adviseerden we om een aparte carrièrewebsite te ontwikkelen. Hiervoor bedachten we de structuur en schreven we alle teksten voor werkenbijx2o.be


Een aantrekkelijke website

Content alleen is natuurlijk niets zonder platform. Daarom adviseerden we om een aparte carrièrewebsite te ontwikkelen. Hiervoor bedachten we de structuur en schreven we alle teksten voor werkenbijx2o.be

Een aantrekkelijke website

Content alleen is natuurlijk niets zonder platform. Daarom adviseerden we om een aparte carrièrewebsite te ontwikkelen. Hiervoor bedachten we de structuur en schreven we alle teksten voor werkenbijx2o.be

Zin gekregen om erin te vliegen? 

Zin gekregen om erin te vliegen? 

Zin gekregen om erin te vliegen? 

Heeft deze case je doen dromen van een eigen contentproject? Goed zo, dat was de bedoeling. Neem vandaag nog - liefst nu - contact met ons op. We helpen je graag aan straffe content. 

Heeft deze case je doen dromen van een eigen contentproject? Goed zo, dat was de bedoeling. Neem vandaag nog - liefst nu - contact met ons op. We helpen je graag aan straffe content. 

Heeft deze case je doen dromen van een eigen contentproject? Goed zo, dat was de bedoeling. Neem vandaag nog - liefst nu - contact met ons op. We helpen je graag aan straffe content. 

Becoming_gif_V2_zonder_baseline